مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-06ورزشي

لیگ والیبال بانوان | سریک با کام بک حریف پیکان در فینال شد/ سایپا به سومی اکتفا کرد


تیم والیبال سریک گنبد در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زنان برابر سایپا کام بکی رویایی داشت و با شکست سه بر یک حریف به دیدار فینال راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زنان روزهای پنج شنبه ششم بهمن (دور رفت) و سه شنبه 11 بهمن (دور برگشت) با چهار دیدار پیگیری و صعود تیم پیکان با دو پیروزی متوالی برابر ذوب آهن قطعی شد.

تیم های سریک گنبد و سایپا تهران نیز در دیدارهای رفت و برگشت این مرحله یک بر یک مساوی شدند تا دیدار سوم دو تیم تعیین کننده دیگر فینالیست این رقابت ها باشد.

دیدار سوم میان این دو تیم به میزبانی سریک گنبد امروز در سالن المپیک انجام شد و در این مسابقه شاگردان نیلوفر حجتی در تیم سریک حریف را سه بر یک شکست دادند و به دیدار فینال صعود کردند تا روز جمعه 21 بهمن ماه برابر تیم پیکان برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر زنان تلاش کنند.

در ست نخست این دیدار سایپا تهران عملکردی بهتر از سریک گنبد داشت و هرچند سریک چندین بار برای کاهش اختلاف امتیاز خود با حریف تلاش کرد، اما در نهایت این تیم سایپا بود که با خطاهای کمتر نتیجه را 25 بر 20 به نفع خود به پایان رساند.

در ست دوم سایپا با اختلاف پنج امتیاز بازی را پیش می برد و به نظر می رسید برای دومین بار بتواند نتیجه را به نفع خود به پایان برساند، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ والیبال بانوان | سریک با کام بک حریف پیکان در فینال شد/ سایپا به سومی اکتفا کرد

لیگ والیبال بانوان | سریک با کام بک حریف پیکان در فینال شد/ سایپا به سومی اکتفا کرد